tisdag 29 mars 2011

Plus och minus våren 2011

Fru T! Plus!
Den inspelning som jag har gjort tillsammans med musikaliskt likasinnade verkar bli riktigt bra. Efter 2 dagars mixning i garaget i Kilafors. Plus!
IT-arbetet i Sandvikens kommun flyter på med överraskande stor kraft. Plus!
Trevliga och kunniga arbetskamrater. Plus!
Anna-Karin Hatt IT-minister. Plus!
Upphandlingar som verkar oändliga är plötsligt ett tuppfjät från att bli färdiga. Plus!
Gjorde den positiva upptäckten i helgen i Lindvallen att jag forfarande kan åka utförsskidor. Trots utrustningen, eller tack vare! Plus!
Våren och i och med den; husbilshämtning närmar sig. Plus!
På måndag nästa vecka lyfter planet till England för några dagars omvärldsspaning på skolor i London. Plus!
Tre duktiga döttrar! Plus!
Härliga barnbarn. Plus!
Två artiklar med i nästa nummer av Datorn i Utbildningen. Plus!
Japan och dess katastrofer. Minus!
Libyen och en maktgalning. Minus!
Att min iPhone svek mig när Viktoria vinkade bara till mig. Minus!
Att Söderhamn/Ljusne förmodligen harvar kvar i div 2-hockeyn nästa år. Minus!
Fru T har influensa. Minus!

Inga kommentarer: